Första da´n efter sportlovet..

Ja, idag var det roliga slut, inga sovmornar, inga lugna dagar, nä för nu var det bara att stiga upp vare sej man vill eller inte. Om jag ska vara ärligt så ville jag först inte gå till skolan idag !! Men så på morronen strax efter 7 så ringer Julia och frågar om jag vill gå med henne (:D). Så då blev jag snabbt på bättre humör och gick för att möta Julia kl.7:35 :) Allt gick väl ganska bra idag förutom att Anki (våran lärare) var surig som vanligt :/ Sedan var jag med Julia vi åt mellis gjorde läxor och försökte pricka så många havrefras som möjligt i munnen :P Det var fint väder idag, med all snö på trätopparna <33 Men jag vill faktist ha vår nu !! Aja , man får väl lov att vänta ;) Nu ska jag gå och rasta mina små söta marsvin :) Sedan ska jag äta och åka och rida på ridskolan :D Hare bra ! Kram Julia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0