Min dagbok.

Hej jag är en tjej som heter Julia och fyller 13 år i sommar. Mitt intresse är hästar. Jag har ridit i 6 år på ridskola och just nu rider jag på 2 olika privat hästar ca 3 dagar i veckan. Min bästa bästis som är bäst,bäst,bäst är Tilda :D:D:D Jag har en liten söt men ganska dryg lille bror ;) Jag har även en katt som heter Maja och är ett år i vår och så har jag 2 marsvin som heter Tusse och Ludde och är 3 år. Jag älskar mina djur över allt annat !! (förutom familjen då <3) Jag har försökt att skriva vanlig dagbok men det känns lite dryygt, så jag har bestämt mej för att ha en blogg i stället :) Du får gärna läsa min blogg om du verkligen vill det. Jag hoppas att man kan lägga in bilder här, för jag äälskar att fota <'33 (djur alltså.) Just nu har jag sista dagen på mitt sportlov. Idag var jag och mamma och red, jag red på den vakra gentlemannen Floris och mamma red på den bruna hingsten MarketLL (lelle) Lelle har varit våran medryttarhäst sedan våren -07. Men det har inte gått så bra för honom på travet så nu är han till salu :'( Fast lelle har blivit lite bråkig och så och jag litar inte riktigt på honom längre.. men jag älskar honom såå mycket ändå ju !! Men det kanske är en tant på 50 år som ska köpa Lelle och ska ha honom i stallet som han står nu. Och då får jag och mamma ta hand om honom på helgen, eller ja söndagen :) men det vore ju jätte bra om det blev så! För annars kommer det att bli så ensamt utan Lelle <'33 Jag har råkat kommit i bråk med Julia. Hon vill knappt prata med mej :'( Jag är jätte lessen !! Om Julia inte vill vara med mej i skolan har jag ingen att vara med !! För Tilda går på en annan skola ju, men jag tycker att det är tur att vi kommer i samma skola sen i högstadiet :):):) Men jag vill bli vän med Julia, men hon verkar inte vilja vara med mej igentligen, utan bara det att hon vill ha någon att köra med. men jag vill ha henne som en vän..:( Hejdå, vi får väl se om jag skriver här imorron. Mvh. Julia

Idag fyller Tilda 13 år !! Grattis <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Alicia

heeej :D
äntligen någon jag känner som skaffar blogg.
men duu kan väl fortfarande vara med amanda,elin och emelie? lr?

kram

2008-03-02 @ 20:13:13
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Alicia

Ska jag vara ärlig ha rjag ingen aning :p
det var en tjej som gjorde min, men du får väl testa dig fram lite granna :p. lr google på bloggdesign sådåfru säkert nåt tips.
Kram

2008-03-02 @ 20:33:28
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Maria

jag har fått hjälp av samira.nu hon har gjort min design :)

2008-03-02 @ 20:50:33
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0