Vad jag har gjort idag :).

Hejhej :) Idag har väl varit som en vanlig dag. Jag vaknar, lunkar iväg till skolan, jobbar, jobbar och återigen jobbar tills vi får gå till maten när man är vrålhungrig !! Sedan har vi en ganska okej lektion med Bosse i NTA och pratade om magneter ;) Sedan gick jag med Julia till matöppet och köpte Juicy Fruit :P Sen var vi hemma hos mig och kollade på filmen 'the others'. Vi rastade mina små sötisar till marsvin och klippte klorna och gosade med dom :):):) Fast Tusse bet Julia hela tiden, han som brukar vara så snäll ;) Sen skulle Julia hem och äta. Nu sitter jag här och bloggar och chattar med Julia och Tilda :D Hejdå! Kram Julia <3

Kommentarer
Postat av: JuliaHörvallius

Haha, Han verkar ha nånting emot mig :)

2008-03-09 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0