Yesterday & Today.

Ja, nu har jag kanska mycket att skriva, så det så ;) Igår så var jag med Tilda :D:D Vi gick ut med hennes hundar och jag följde med henne när hon red <33 Hon red på en söt ponny som heter Indy och är brunskäck. Idag kommmer det väl inte hända så mycket eftersom att jag är hemma och är sjuk :( Jag är väldigt täppt i näsan och hostar :(:(:( Jag har även huvudvärk :O Ajaa. Jag får väl krya på mej :P Ha det bra! Jag hoppas att inte du blir sjuk och smittad av mej nu x) Kram Julia <3

image17

Kommentarer
Postat av: Malin

hej hej Julia de e jag men kanse du fördtod vem vill du ha imorgon på ridningen??

2008-03-16 @ 19:30:16
URL: http://candystar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0